Запитання та відповіді
Каталог
КАТАЛОГ
Замовити Дзвiнок

Запитання та відповіді

Для Фізичних Осіб
Як здійснити замовлення?

1. Вибір товарів з каталогу

Товари в інтернет-магазині Офіс Центр поділяться на категорії та підкатегорії для спрощення пошуку. На головній сторінці ми пропонуємо перелік товарів у вигляді посилань, які ведуть до потрібної категорії. Товари в каталозі можуть бути відфільтровані за різними параметрами (ціною, назвою, артикулом тощо). Опис товару і його більш детальна буде відображатися при натисканні на фотографії або найменуванні товару.

2. Оформлення замовлення

Після вибору товару ви можете додати його в кошик, натиснувши на кнопку «Купити». Після цього ви побачите кошик з переліком обраних товарів. Ви можете продовжити вибір інших товарів, натиснувши на кнопку «Продовжити покупки» (вміст «Кошика» зберігається) і оформити своє замовлення. Сума мінімального замовлення становить …. грн.

3. Введення контактних даних

Після натискання на кнопку «Оформити замовлення» відображається сторінка для введення контактної інформації клієнта. Уважно перевіряйте адресу електронної пошти, оскільки на неї надійде лист із номером замовлення.

4. Вибір способу доставки і оплати

Вам потрібно обрати, як ви будете платити і спосіб зручної для вас доставки. Більше інформації про доставку та оплату можна знайти в окремому розділі «Оплата і доставка». Якщо у вас є будь-які коментарі по вашому замовленню, ви можете написати їх у відповідному текстовому полі. Для завершення оформлення замовлення натисніть на кнопку «Замовлення підтверджую».

Ваше замовлення буде оброблено після відправки і на вашу електронну пошту буде надіслано лист з підтвердженням замовлення. 

Чи можна використовувати сертифікат для безготівкового розрахунку?
Придбання та застосування сертифіката можливе тільки у разі готівкового способу оплати.

Як скористатися подарунковим сертифікатом?

Переваги подарункового сертифікату

Даруючи сертифікат, ви можете бути впевнені на 100 %, оскільки людина зможе вибрати саме те, що їй потрібно.

Переваги купівлі сертифікатів у нашому інтернет-магазині

Більш ніж 31 670 найменувань товарів. Цифра коливається залежно від сезонного стану нашого складу і постійно зростає у зв'язку з імпортом європейських товарів. Просто поверніться на головну сторінку та перегляньте каталог.

Обравши номінал сертифіката, оформіть його замовлення на касі у будь-якому магазині Офіс Центр. Усі сертифікати ви купуєте за номінальною вартістю, яка дорівнює їхній роздрібній вартості. Термін дії вказаний на самому сертифікаті.

Правила використання Сертифікатів

1. Запропоновані номінали Сертифікатів: 100, 250, 500, 1000 грн. Усі сертифікати ви купуєте за номінальною вартістю, яка дорівнює їхній роздрібній вартості.

2. Подарунковий Сертифікат не є іменним, і будь-яка фізична особа, яка пред'явила Сертифікат, може придбати за нього товар.

3. Знижки на придбання Сертифіката не розповсюджуються.

4. При придбанні товару за допомогою подарункового Сертифіката, усі знижки та спеціальні пропозиції на товари зберігаються.

5. Сертифікат не є платіжним засобом або платіжним документом, не підлягає обміну на Сертифікати інших номіналів.

6. Грошовий еквівалент Сертифікатів не виплачується.

7. У разі втрати Сертифіката його не можна відновити, а кошти не можна повернути, через відсутність персоніфікації особи, яка володіла ним до втрати.

8. Термін дії Сертифіката необмежений, у випадку, якщо не вказано інше.

9. Використати Сертифікат можна однією покупкою.

10. У разі, якщо вартість покупки менша за номінал Сертифіката, різниця між вартістю не повертається.

11. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал Сертифіката, різниця між вартістю товару та номіналом Сертифіката оплачується готівкою або банківською карткою.

12. У разі повернення товару, купленого з використанням Сертифіката, повернення коштів здійснюється шляхом видачі Сертифіката аналогічного номіналу.

13. Купити Сертифікат можна за готівку або при оплаті банківською карткою. Придбати Сертифікат по безготівковому розрахунку неможливо.

14. Оплатити товари за допомогою Сертифіката можуть тільки фізичні особи.

15. Сертифікат активізується під час його продажу через касовий апарат.

16. Відповідальними за ідентифікацію Сертифікатів є керуючі магазинів мережі.

17. Покупцеві слід зберігати чек на покупку Сертифіката для підтвердження номіналу картки у разі пошкодження.

Що таке промокод, як його можна використовувати?
Промокоди дають змогу покупцям отримувати знижку під час купівлі товару на етапі оформлення замовлення. Для початку, вам потрібно отримати сам знижковий код – знайти його в «Акціях» або спеціальних пропозиціях на сайті «Офіс Центру», наших сторінках у соціальних мережах (Facebook, ВКонтакте, Іnstagram), у e-mail-розсилках. Він складатиметься з 16 цифр і букв у чотирьох групах..
Промокод може надавати знижку на один товар або на групу (категорію товарів), або ж на всі товари на сайті. Він може бути як багаторазовим, так і одноразового застосування.

Як застосувати промокод?

1. Скопіюйте ваш акційний промокод.

2. Додайте обрані вами товари у «Кошик» і перейдіть до оформлення замовлення.

3. У вікні оформлення під сумою замовлення, ви побачите посилання «Ввести промокод».

4. У полі, яке з'явиться, необхідно 

Як відмовитись від розсилки інформації?
Для того, щоб відмовитися від розсилки, вам необхідно зайти у особистий кабінет. Далі оберіть розділ «Розсилки» та заберіть позначку з неактуальних для вас розсилок.

На сайті вказано, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Ви можете залишити свою адресу електронної пошти, і ми надішлемо вам повідомлення, щойно товар буде у наявності.

Що таке «код клієнта»?
Код клієнта – номер вашої карточки в базі даних компанії Офіс Центр.

Як додати нову адресу доставки?

Ви зможете додати нову адресу доставки заказів, обравши пункт «Додати адресу доставки» в особистому кабінеті. Введіть адресу доставки (поля, відмічені зірочкою є обов’язковими для заповнення). Обов’язково вкажіть технічні параметри доставки (поверх, ліфт, необхідність завантаження, можливість під’їзду, необхідність замовлення пропуску).

 

Увага. Компанія Офіс Центр для збільшення швидкості обробки ваших замовлень використовує адреси, заповнені згідно класифікатора, тому внесіть данні, використовуючи наступні рекомендації:

• «регіон». Оберіть ваш регіон з запропонованого переліку;

• «місто». Почніть вводити перші літери назви вашого міста і оберіть його у спливаючому вікні;

• «вулиця». Почніть вводити перші літери назви вашої вулиці і оберіть її у спливаючому вікні. Якщо ви не знайшли назву вашої вулиці, введіть додаткову інформацію про ваше місцезнаходження («Населений пункт» або «Район»). Якщо ви не знайшли назву вашого населеного пункту і(або) району у спливаючому вікні, то самостійно введіть назву у відповідному полі і перевірте правильність його написання. Після заповнення, натисніть «Зберегти». При коректному заповненні адреси, в адресній книзі у пункті «Формалізація» з’явиться напис «формалізований». Якщо адреса не розпізнана або введена некоректно, у цьому пункті з’явиться напис «не формалізований». Будь-ласка, перевіряйте заповнення адреси, згідно перерахованих правил.

Як стати учасником програми лояльності?

1. Ввійти у свій інтернет-кабінет.

2. Зареєструватися у програмі лояльності, приймайте участь в акціях, конкурсах, отримуйте знижки та приємні подарунки, користуйтеся перевагами.

Примітка!

Зареєструватися у програмі лояльності необхідно до оформлення замовлення! Зареєструватися у програмі лояльності потрібно тільки один раз! При наступній авторизації в інтернет-магазині Офіс Центр, ціни на товари зазначаються із урахуванням вашої картки.

Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення за телефоном (0382) 71-85-67 або (0382) 71-85-51.

Як відновити картку покупця?
Для того, щоб відновити карту, вам необхідно на сторінці реєстрації у програмі лояльності обрати пункт «Немає карти. Хочу отримати», заповнити поля, що залишились і натиснути на кнопку «Зареєструватися».

Як видалити картку покупця?
Ви зможете видалити картку покупця, натиснувши кнопку «Видалити картку» біля номеру картки на сторінці лояльності. 

Як отримати віртуальну карту покупця для здійснення покупок в інтернет-магазині?
Для отримання віртуальної картки при реєстрації в програмі лояльності оберіть поле «В мене немає картки. Хочу отримати», заповніть поля які залишилися і натисніть кнопку «Зареєструватися».

Як отримати картку покупця?
Зробіть інтернет-замовлення від приватної особи. Карту покупця ви отримаєте, зробивши замовлення буд-яких товарів в інтернет-магазині Офіс Центр на суму від 100 грн.

Забули пароль? Як відновити пароль?

Перший спосіб

Для відновлення пароля наведіть курсор мишки на посилання «Ввійти», яка знаходиться зверху на головній сторінці інтернет-магазина Офіс Центра, далі зі спадаючого меню натисніть «Згадати пароль». Введіть в текстове поле адресу електронної пошти, вказану вами при реєстрації. Далі натисніть кнопку «Продовжити». У форму, яка наведена далі, введіть знову електронну адресу, яка вказана при реєстрації. За декілька секунд вам надійде лист з подальшою інструкцією на ваш е-mail. Перейдіть за посиланням, яке вказане у листі. У вікні, що відкрилося, введіть обраний вами пароль або натисніть «Згенерувати» і програма автоматично запропонує вам безпечний пароль. Далі натисніть «Продовжити» у спливаючому меню. На ваш e-mail надійде лист з повідомленням про успішну заміну.

 

Другий спосіб

Для відновлення пароля наведіть курсор мишки на «Особистий кабінет», який знаходиться зверху на головній сторінці інтернет-магазина Офіс Центр, далі натисніть «Реєстрація/Авторизація». У меню, що відкрилось, натисніть «Нагадати». Потім введіть адресу електронної пошти, вказаний вами при реєстрації і натисніть «Продовжити». Через декілька хвилин на ваш e-mail надійде лист з інструкцію для відновлення пароля. Перейдіть за посиланням, зазначеному у листі. У вікні, що спливає, введіть обраний вами пароль або натисніть «Згенерувати» і ми автоматично запропонуємо вам безпечний варіант пароля. Далі натисніть «Продовжити». На ваш e-mail надійде лист з повідомленням про успішну зміну пароля.

Як швидко зареєструватись в інтернет-магазині «Офіс Центр»? (переваги реєстрації)

1. Натиснути «Реєстрація/Авторизація», зареєструватися шляхом заповнення особистих даних (ім’я, пароль, телефонний номер, e-mail, вказати чи юридична чи фізична особа, потребу розсилки новин і акцій).

2. Потім ввести символи з картинки і натиснути кнопку «Зареєструватись».

Переваги реєстрації:

– ви зможете переглядати історію своїх замовлень;

– отримувати на електронну пошту розсилку про новинки та акції від Офіс Центра.

Логіном для входження (тобто полем, за яким система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти або номер телефону.

Який у вас графік роботи?
Який графік роботи?
м. Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, 2/1б (ТЦ «Агора»), тел. 050-376-23-88.
ПН–ПТ: 10.00–20.00
СБ: 10.00–20.00
НД: 10.00–18.00

м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 4/3 (ТД «Дитячий світ»), тел. 050-376-79-59
ПН–ПТ: 10.00–19.00
СБ: 10.00–19.00
НД: 10.00–17.00

м. Хмельницький, вул. Кам’янецька, 72, тел. (0382) 78-98-29, 050-376-79-60
ПН–ПТ: 9.000–19.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 09.00–16.00

м. Хмельницький, вул. Подільська, 93, тел. (0382) 718-567, (0382) 718-557, 050-376-79-36
ПН–ПТ: 8.30–19.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 10.00–16.00

м. Хмельницький, вул. Вайсера, 12/1А, ТЦ «Квартал», тел. (050)376-80-41
ПН–НД: 9.00–20.00

м. Хмельницький, ТЦ «Woodmall», вул. Трудова, 6А, тел. 050-376-55-04
ПН–НД: 10.00–20.00

м. Волочиськ, вул. Незалежності, 15, тел. (03845)-4-08-71, 050-376-64-09
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–16.00
НД: 10.00–16.00

м. Городок, вул. Шевченка, 22, тел. (0251) 3-07-88, 050-376-79-63
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–14.00
НД: вихідний.

м. Деражня, вул. Миру, 40/1, тел. (03856) 3-03-63, 050-436-09-03
ПН–ПТ: 8.00–18.00
СБ: 9.00–16.00
НД: 9.00–16.00

м. Дунаївці, вул. Шевченка, 59/1, ТЦ «7 Континент», тел. 050-376-79-65
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 9.00–18.00
НД: 10.00–18.00

м. Ізяслав, вул. Вокзальна (павільйон № 9), тел. 050-376-79-66
ПН–ПТ: 9.00–17.00
СБ: 10.00–15.00
НД: 10.00–15.00

м. Кам'янець-Подільський, просп. Грушевського, 42, тел. (03849)-3-63-43,067-380-79-22,
050-376-79-23
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 9.00–18.00
НД: 9.00–17.00

м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 27б, тел. (03849) 3-08-06, 050-376-84-69
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 9.00–17.00

м. Красилів, вул. Булаєнка, 1, тел. (03855) 4-34-04, 050-376-12-54
ПН–ПТ: 8.00–18.00
СБ: 8.00–15.00
НД: 8.00–15.00

м. Летичів, вул. Героїв Крут 1/2, тел. (03857) 2-04-81, 050-436-21-61
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: вихідний
НД: 10.00–14.00

м. Нетішин, просп. Незалежності, 11 (готель «Горинь»), тел. (0342) 4-11-77, 050-376-79-68
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 10.00–18.00
НД: 10.00–16.00

м. Нова Ушиця, вул. Подільська, 11, тел. (03847) 2-25-66, 050-438-23-04
ПН–ПТ: 9.00–17.00
СБ: вихідний
НД: 9.00–14.00

м. Полонне, вул. Лесі Українки, 109 (03843), тел. 3-14-59, 050-376-79-71
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: вихідний
НД: 9.00–15.00

м. Славута, вул. Церковна, 45/1, тел. 050-376-84-66
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 10.00–16.00

м. Славута, вул. Шевченка, 4а, тел. 050-376-79-72
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 10.00–16.00

м. Староконстянтинів, вул. Острозького, 32/4, тел. (03854) 3-23-48, 050-376-79-73
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 9.00–16.00
НД: вихідний
м. Староконстянтинів, вул. Есенська, 2/2, тел. (03854)4-59-62, 050-376-83-89
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 9.00–17.00
НД: 9.00–15.00

м. Теофіполь, площа Кооперативна, 12, тел. (03844) 3-09-16, 050-376-79-54
ПН–ПТ: 8.00–17.00
СБ: 9.00–14.00
НД: 8.00–14.00

м. Тернопіль, вул. Перля, 3 (ТЦ «Новус»), тел. (03852)-55-10-29, 067-314-06-47,
050-376-79-45
ПН–ПТ: 9.00–20.00
СБ: 9.00–20.00
НД: 9.00–20.00

м. Чемерівці, вул. Центральна, 33, тел. 050-436-09-07
ПН–ПТ: 8.00–17.00
СБ: вихідний
НД: вихідний

м. Чернівці, просп. Незалежності, 115, тел. (0372)-57-81-05, 050 376 90 26
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 10.00–17.00
НД: вихідний

м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 37/1, тел. 050-436-67-71
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 10.00–14.00
НД: 10.00–14.00

м. Шепетівка, вул. Островського 6а, тел. 050-376-79-61
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 10.00–14.00
НД: 10.00–14.00

м. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 3, тел. 050-376-81-98
ПН–ПТ: 8.00–17.00
СБ: вихідний
НД: 8.00–12.00

м. Бар, вул. Героїв Майдану, 14, тел. (04341)-2-32-73, 050-388-26-98
ПН–ПТ: 9.00–19.00
СБ: 9.00–16.00
НД: 10.00–15.00


м. Луцьк, проспект Волі, 4, тел. (0332)72-12-44, (0332)72-12-43
ПН–НД: 8.30–19.00

м. Луцьк, вул. Кривий Вал, 31, тел. (0332)72-40-56, (0332)77-03-33
ПН–НД: 8.30–19.00

м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 62, тел. (0362)638-201
ПН–НД: 8.30–19.00

м. Нововолинськ, проспект Перемоги, 4, тел. (0334)440-164
ПН–НД: 8.30–19.00

м. Нововолинськ, проспект Перемоги, 16а, тел. 050-376-37-10
ПН–ПТ: 9.00–18.00
СБ: 10.00–16.00
НД: 10.00–16.00

м. Ковель, бульвар Лесі Українки, 3, тел. (0335)271-258
ПН–НД: 8.30–19.00

Для Юридичних Осіб
Як здійснити замовлення?

1. Вибір товарів з каталогу

Товари в інтернет-магазині Офіс Центр поділяться на категорії та підкатегорії для спрощення пошуку. На головній сторінці ми пропонуємо перелік товарів у вигляді посилань, які ведуть до потрібної категорії. Товари в каталозі можуть бути відфільтровані за різними параметрами (ціною, назвою, артикулом тощо). Опис товару і його більш детальна буде відображатися при натисканні на фотографії або найменуванні товару.

 

2. Оформлення замовлення

Після вибору товару ви можете додати його в кошик, натиснувши на кнопку «Купити». Після цього ви побачите кошик з переліком обраних товарів. Ви можете продовжити вибір інших товарів, натиснувши на кнопку «Продовжити покупки» (вміст «Кошика» зберігається) і оформити своє замовлення. Сума мінімального замовлення становить … грн.

 

3. Введення контактних даних

Після натискання на кнопку «Оформити замовлення» відображається сторінка для введення контактної інформації клієнта. Уважно перевіряйте адресу електронної пошти, оскільки на неї надійде лист із номером замовлення.

 

4. Вибір способу доставки і оплати

Вам потрібно обрати, як ви будете платити і спосіб зручної для вас доставки. Більше інформації про доставку та оплату можна знайти в окремому розділі «Оплата і доставка». Якщо у вас є будь-які коментарі по вашому замовленню, ви можете написати їх у відповідному текстовому полі. Для завершення оформлення замовлення натисніть на кнопку «Замовлення підтверджую».

Ваше замовлення буде оброблено після відправки і на вашу електронну пошту буде надіслано лист з підтвердженням замовлення.

Як сформувати рахунок на оформлення замовлення?
При виборі форми оплати «безготівкова передоплата» юридичним особам після завершення оформлення замовлення буде доступний рахунок на оплату.
Сформувати рахунок на оплату можна наступними способами:
1. Посилання на рахунок проплати доступне на сторінці із замовленням, яке відображається тільки ти після натиснення кнопки «Замовлення підтверджую».
Посилання на рахунок буде в листі-повідомленні за замовленням, яке надійде на зазначений e-mail після завершення оформлення замовлення. Для переходу на рахунок з листа потрібно натиснути на «Роздрукувати рахунок для оплати».
Якщо ви не авторизовані (не знаходитесь в особистому кабінеті на момент входження за посиланням з листа), то спочатку ви потрапите на сторінку входу в особистий кабінет.
Після авторизації (ввести e-mail, пароль і натиснути «ввійти») буде сформований рахунок на проплату. Якщо ви вже авторизовані (не виходили з особистого кабінету), то за кліком на посилання з листа, ви переходите на рахунок в особистому кабінеті.
Рахунок можна сформувати з історії замовлень в особистому кабінеті. Перейдіть в історію замовлень, оберіть потрібне замовлення і зайдіть в нього.
Під переліком замовлених товарів буде вказівка «роздрукувати рахунок», по клику на яку формується рахунок на оплату замовлення.
Самостійно сформувати рахунок на оплату не буде можливості у випадку:
– якщо у замовленні є товари зі статусом «під замовлення»;
– якщо компанія була підключена без використання клієнтського коду або спецпароля.

Якщо рахунок не сформувався, оператор надішле його на ваш e-mail після обробки замовлення. При цьому в листі, замість посилання на рахунок буде інформаційне повідомлення: «Рахунок для оплати буде надісланий вам оператором після додаткового узгодження».
Яка процедура підключення сервісу корпоративної он-лайн закупки?
1. Дзвінок через сайт «Офіс Центр» чи он-лайн консультант.
2. З вашого боку – перелік користувачів (e-mail) та адреси поставки.
3. Створення особистих кабінетів.
4. Управління сервісом і підтримка: комплексна консультація від менеджерів «Офіс Центр» або навчання.
Які переваги сервісу корпоративної он-лайн закупки?

1. Оптимізує процес закупок.

2. Економить ваш час.

3. Контролює бюджет.

Чи можна використовувати сертифікат для безготівкового розрахунку?
Придбання та застосування сертифіката можливі тільки у разі готівкового способу оплати.

Як скористатися подарунковим сертифікатом?

Корпоративним клієнтам

За допомогою наших сертифікатів ви зможете зробити подарунки будь-якій кількості працівників і ділових партнерів, включно з тими, хто перебуває в інших містах України. Найширший вибір канцелярії, паперової продукції, оргтехніки, товарів побуту, банківського обладнання, оперативної поліграфії, меблів, фототоварів, іграшок, і ціновий діапазон на будь-який смак та можливість.

 

Правила використання Сертифікатів

1. Запропоновані номінали Сертифікатів: 100, 250, 500, 1000 грн. Усі сертифікати ви купуєте за номінальною вартістю, яка дорівнює їхній роздрібній вартості.

2. Подарунковий Сертифікат не є іменним, і будь-яка фізична особа, яка пред'явила Сертифікат, може придбати за нього товар.

3. Знижки на придбання Сертифіката не розповсюджуються.

4. При придбанні товару за допомогою подарункового Сертифіката, усі знижки та спеціальні пропозиції на товари зберігаються.

5. Сертифікат не є платіжним засобом або платіжним документом, не підлягає обміну на Сертифікати інших номіналів.

6. Грошовий еквівалент Сертифікатів не виплачується.

7. У разі втрати Сертифіката, зокрема викрадення, його не можна відновити, а кошти не можна повернути, через відсутність персоніфікації особи, яка володіла ним до втрати.

8. Термін дії Сертифіката необмежений, у випадку, якщо не вказано інше.

9. Використати Сертифікат можна однією покупкою.

10. У разі, якщо вартість покупки менша за номінал Сертифіката, різниця між вартістю не повертається.

11. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал Сертифіката, різниця між вартістю товару та номіналом Сертифіката оплачується готівкою або банківською карткою.

12. У разі повернення товару, купленого з використанням Сертифіката, повернення коштів здійснюється шляхом видачі Сертифіката аналогічного номіналу.

13. Купити Сертифікат можна за готівку або при оплаті банківською карткою. Придбати Сертифікат по безготівковому розрахунку неможливо.

14. Оплатити товари за допомогою Сертифіката можуть тільки фізичні особи. Юридичні особи не можуть частково або повністю оплатити придбані товари Сертифікатом.

15. Сертифікат активізується під час його продажу через касовий апарат.

16. Відповідальними за ідентифікацію Сертифікатів є керуючі магазинів мережі.

17. Покупцеві слід зберігати чек на покупку Сертифіката для підтвердження номіналу картки у разі пошкодження.

Як додати організацію (компанію)?

Якщо вам потрібно оформити замовлення на організацію (компанію), вам необхідно додати нову організацію у перелік компаній у пункті «Мої компанії» в «Особистому кабінеті». Ви зможете додати необхідну кількість компаній, від імені яких ви будете формувати замовлення.

 

Є три способу додавання нової компанії.

1 спосіб. Через клієнтський код.

2 спосіб. За допомогою спецпароля.

3 спосіб. Без спецпароля (використовується тільки у випадку, якщо ви перевірили, що вашої компанії немає в нашій базі).

 

Заповніть форму реєстрації. Поля, відмічені «зірочкою», обов’язкові до заповнення. Далі натисніть кнопку «Продовжити».

Як дізнатись спецпароль?
Спецпароль можна отримати у вашого персонального менеджера, закріпленого за вашою організацією.
Що таке спецпароль?
Спецпароль - комбінація літер і цифр, яка дозволить поєднати вашу реєстрацію в інтернет-магазині і вашу карточку в базі даних «Офіс Центр».
Що таке клієнтський код?
Клієнтський код – номер вашої клієнтської карточки в базі даних «Офіс Центр». Якщо ви раніше робили замовлення в інтернет-магазині «Офіс Центр» або через оператора, то клієнтський код можна подивитись у документах, які були отримані разом з раніш доставленим замовленням. Клієнтський код ви зможете побачити знизу сторінки (аналогічно, як і в товарній накладній).

Як зробити замовлення за цінам компанії, в який ви працюєте і для чого?
Співробітники будь-якої компанії чи організації отримують можливість придбати товари в «Офіс Центр» зі знижками, які діють для організації, в якій вони працюють, з доставкою замовлення до робочого місця або за будь-якою зазначеною адресою.

Як швидко зареєструватися?

Для швидкої реєстрації потрібно 2 кроки.

1. Натиснути «Реєстрація», зареєструватися шляхом заповнення особистих даних (ім’я, пароль, телефонний номер, e-mail, вказати, що ви юридична особа, розсилку новин і акцій).

2. Потім ввести символи з картинки і натиснути кнопку «Зареєструватись».

не знайшли відповіді? запитайте у нас

Запитати