Умови покупки
Каталог
КАТАЛОГ
Замовити Дзвiнок

Умови покупки

Оплата та Доставка

Оплата

При оформленні замовлення на сайті «Офіс Центр», Вам необхідно обрати спосіб оплати:

1. Оплата готівкою

Оплата готівкою здійснюється при отриманні замовлених товарів у мережі магазинів «Офіс Центр» (самовивіз) або у відділенні «Нова пошта». Кошти приймаються лише в національній валюті.

2. Оплата картками Visa і MasterCard

Оплата здійснюється картками Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії таким чином: при оформленні замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» потрібно вибрати пункт «Сплатити банківською картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів Platon.

3.Безготівковий розрахунок

Обравши безготівковий розрахунок, заповніть рекомендовані поля та отримайте на електронну пошту рахунок-фактуру.

Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар тільки за довіреністю. У разі отримання товару ФОП, довіреність потрібна, якщо його забиратиме співробітник ФОП, а не сам підприємець.

Коли менеджер зв’яжеться з Вами для завершення оформлення замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи:

-          свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника ПДВ (якщо є),

-          свідоцтво платника єдиного податку (якщо є).

Замовлення відвантажується після зарахування коштів на рахунок Офіс Центр.


Доставка

Доставка товарів сайту Офіс Центр здійснюється по всій території України.

Ми пропонуємо такі способи доставки замовлення:

1. Самовивіз

Ви можете отримати замовлення в одному з магазинів мережі «Офіс Центр», вказавши населений пункт.

Товар на Ваше замовлення буде готовий до видачі, після узгодження оператором або підтвердження в автоматичному режимі, за умови наявності достатньої кількості товару в обраному магазині мережі «Офіс Центр».

2. Доставка транспортної компанії «Нова пошта»

Оберіть найближче до Вас відділення транспортної компанії «Нова пошта», де буде зручно отримати замовлення, вказавши деякі персональні дані необхідні для відправки.

Графіки роботи відділень і адреси «Нової пошти» Ви знайдете на сайтах novaposhta.ua.

Вартість доставки залежить від ваги, габаритних розмірів товару.

Час доставки займає від 1 до 3 робочих днів з моменту відвантаження. Доставка тарифікується за загальною вагою замовлення.

За умови наявності товару відправлення товару здійснюється на наступний робочий день після оплати замовлення.


Умови повернення товару


Обов’язково перевіряйте стан товару у відділенні служби доставки: цілісність пакування, його вміст, відсутність дефектів. Ви маєте право відмовитися від отримання замовлення, якщо воно буде пошкоджене.


Правила повернення/обміну

 Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту його покупки на сайті чи в магазині. Повернення чи обмін можна здійснити з таких причин:

  • не підійшов за характеристиками (колір, габарити, функціонал, тощо);

  • товар чи його пакування приїхали пошкодженими або ж містить несправності. Недолік виник з вини виробника чи служби доставки;

  • повернення чи обмін можливе лише за умов: 

  • товар не використовувався та зберіг свій товарний вигляд. Наявна повна комплектація, не порушена цілісність виробу. Присутні всі пломби чи  ярлики. В наявності вся документація, отримана разом з товаром.  


Як обміняти чи повернути товар?

  •  зв'яжіться з менеджером Гарячої лінії (0 800 210 500), узгодьте всі деталі та надішліть товар назад через відділення «Нової Пошти»;

  • ми повернемо кошти (обміняємо товар) зручним для вас способом;


Додаткові правила обміну/повернення товару