ПРО НАС

 

 Офіс Центр. Все для офісу, навчання творчості.

Мережа магазинів «Офіс Центр» з 1994-го року тішить клієнтів широким вибором якісного канцелярського приладдя на будь-який гаманець, і налічує 43 магазинів по західній Україні. 

 

Головними правилами  роботи мережі є помірні ціни, безкоштовна доставка до покупця та індивідуальна робота з клієнтом.

Від початку заснування  на ринку мережа магазинів встигла заробити авторитет, зібравши до школи не одне покоління «першачків» і допомігши з обладнанням для офісу багатьом представникам бізнесу.

Офіс під ключ

Щодо бізнесу, річ у тім, що «Офіс Центр» працює у сегменті B2B – «business to business». Відтак мережа допоможе клієнтам облаштувати офіс, аби компанія-замовник й надалі могла зосереджуватися на досягненні успіху у своєму бізнесі, а працівники – з комфортом виконувати роботу.

У компанії є можливість зробити офіс повністю «під ключ» – тобто клієнт отримує приміщення у повному робочому стані у великій кількості,  не хвилюючись про наявність або затримку доставки. 

Не важливо чим ви вирішили займатись та яку підприємницьку діяльність вести, можете бути впевнені, що "пакування" для вашого бізнесу забезпечить Офіс Центр, починаючи від постачання ручок та завершуючи офісними меблями, оргтехнікою та брендованими товарами! Навіть та ж банальна побутова хімія для миття підлоги та наведення чистотивсе задля зручності і економії часу.

Дана послуга дозволяє зекономити не лише час, а й гроші. Адже в “Офіс центрі” представлений широкий асортимент товарів на “різний гаманець” за привабливими цінами.

Придбати  можна будь-що: від кави з цукерками – до мікрохвильової печі. У тому й родзинка магазинів.

Мережа Офіс Центр – це понад 18 тисяч найменувань товарів різної специфіки:

  • ·    офісний папір;
  • техніка для офісу: обладнання для поліграфії, комп’ютерна периферія та мультимедіа, пристрої для зберігання інформації;
  • комфорт в офісі: годинники, настільні лампи, кавомашини, чайники, обігрівачі;
  • пакування та маркування: стрейч та харчова плівка, скотч, пакети;
  • товари для торгівлі та обліку;
  • презентаційне обладнання: дошки, фліпчарти, акредитаційні картки;
  • меблі та крісла;
  • господарчі товари;
  • печатки та штампи;
  • канцтовари: письмове приладдя, щоденник, штемпельна продукція, приладдя для діловодства та багато іншого.

На всі товари, зокрема й на офісні меблі, ми надаємо податкові накладні. А цим можуть похвалитись далеко не всі магазини. Ми ж працюємо легально - є офіційним продавцем і керуємось у своїй діяльності європейськими стандартами продажів

Саме тому, клієнти  обирають "Офіс центр"  через широкий асортимент товарів, швидкість обслуговування, прозорість розрахунків та безкоштовну доставку. 

Ще одна перевага «Офіс Центр» – широкий вибір офісного паперу за доступними цінами, у тому числі – власного імпорту. Його безперебійно постачають до магазину. За якістю не відрізняється від будь-яких інших фірм, які на ринку роками. А за рахунок того, що це власний імпорт, він є й дешевшим.

 

Також мережа має власну торгову марку, тому виготовляє файли, реєстратори, папки, хімію та іншу продукцію.

Окрім затребуваних товарів, тут є й товари статусного сегменту. Йдеться про подарунки для колег або керівника на роботі. На полицях тут можна знайти преміальну ручку «Parker» або «Lamy» німецького бренду. Вони чудово підкреслять діловий стиль та стануть унікальним сюрпризом для колеги.

Щоденники та дизайнерські блокноти мають найбільший попит серед покупців, також популярна у якості подарунка бізнес-література. У нас представлений широкий асортимент книг від історій успіху - до книг про саморозвиток та художньої літератури

Приємним бонусом постійної співпраці є сезонна пропозиція.

Кожна компанія має індивідуальну знижку в магазині канцтоварів «Офіс Центр». За певним індивідуальним кодом в червні працівники компанії-замовника мають змогу набагато дешевше зібрати свою дитину до школи.

Тож не дивно, що компанія  виграла чимало тендерів на продаж оргтехніки (організаційною технікою називають абсолютно всі технічні офісні засоби, меблі і навіть канцелярське приладдя – ред.), зокрема для облаштування навчальних кабінетів мультимедійними дошками, стендами тощо.

Соціальна місія

     «Офіс Центр» є соціально-відповідальним бізнесом. В рамках проєкту «Благородний вибір» було передано понад 7000 рюкзаків малозабезпеченим діткам. За часи діяльності резиденції Святого Миколая ощасливили діток 26 048 подарунками. Не мало уваги приділено новоствореному проєкту «Майбутнє нації» — забезпечення канцтоварами дітей, батьки яких, загинули на російсько-українській війні. Кожен охочий може долучитися та проявити свою громадську позицію. Для цього, достатньо залишити канцтовари біля кас магазину, або зробити донат в онлайн-режимі. До слова, вже зібрано з фонду 250 тис грн

Також, бізнес напряму співпрацює з громадськими організаціями, котрі активно допомагають адаптуватися дітям, які були змушені виїхати з зони проведення бойових дій. «Офіс Центр» для них пропонує будь-які канцтовари для дитячої творчості, картини, кінетичний пісок та інше.

Проєкт "Майбутнє нації". Місія якого - забезпечити канцтоварами дітей військових, що загинули захищаючи Україну та українців на російсько-українській війні! 

Переваги B2B від Офіс Центр

Кожного клієнта «Офіс Центр» чекають не лише індивідуальні консультації, а й персональні менеджери.

Вони є посередниками між компанією та клієнтом, ведуть партнера від моменту укладання договору та упродовж всього терміну існування бізнесу.

Замовнику не обов’язково йти у магазин вибирати товар. В індивідуальному порядку йому можуть дати повністю весь перелік доступного, сфотографувати, підібрати.  Менеджер також інформує клієнта про наявні знижки та спеціальні пропозиції. Це дуже зручно та вигідно.

До речі, послуга «персональний менеджер» є безкоштовною.

Переваги корпоративної співпраці з Офіс Центр:

  • офіційна співпраця, безготівковий розрахунок та робота з ПДВ;
  • персональний менеджер для вашої компанії;
  • гнучка система знижок;
  • можливість постачання  товару під замовлення;
  • працюємо, як з маленькими кількостями, так, і з великими обсягами постачання;
  • резервування товару саме під вас;
  • бесплатна доставка

Також працюємо з електронною системою закупівель "Prozorro", беремо участь у тендерах, що, в результаті, дозволяє нам бути компанією партнером і для комунальних та державних установ.

Корпоративна співпраця поширюється і на працівників компанії з якими ми працюємо! У період підготовки до нового навчального року, вони можуть скористатись системою знижок для придбання шкільних товарів за вигіднішою ціною для своїх дітей.

Для постійних клієнтів у нас діє індивідуальна система знижок та акцій, що дозволяє зекономити кошти при купівлі товарів. Це особливо важливо для підприємців, які регулярно замовляють великі обсяги товарів.

Офіс Центр виконує чимало індивідуальних замовлень товарів, яких немає в продажу. Така можливість є завдяки співпраці з постачальниками.

Виготовлення й доставка – до тижня часу.

Часто замовляють тиснення з логотипом своєї компанії та адресою на блокноти, ручки. Адже компанія хоче працювати з індивідуальним підходом.

Діє послуга замовлення печатки різного виду й складності.

 

Наша мережа постійно розвивається та намагається виявити і задовільнити усі потреби своїх клієнтів. Якось навіть у типографії замовляли мінімальний тираж бланків. І все це – задля того, аби зекономити найцінніше – час клієнта.

 

«Офіс Центр» – орієнтується на кожного клієнта, щоденно покращує сервіс та збільшує асортимент товарів у різних сегментах! Ми прагнемо заощадити гроші, зусилля,  аби компанія-замовник й надалі могла зосереджуватися на досягненні успіху у своєму бізнесі, а працівники – з комфортом виконувати роботу.

 

Для обговорення умов співпраці за умовами моделі "Бізнес для бізнесу" звертайтесь за номером телефону 0800 210 500.
 

При виникненні будь-яких запитань, пишіть нам на поштову скриньку info@ofis-centr.com.ua