Умови повернення товару
Обов’язково перевіряйте стан товару у відділенні служби доставки: цілісність пакування, його вміст, відсутність дефектів. Ви маєте право відмовитися від отримання замовлення, якщо воно буде пошкоджене.
Правила повернення/обміну
Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту його покупки на сайті чи в магазині. Повернення чи обмін можна здійснити з таких причин:
-
не підійшов за характеристиками (колір, габарити, функціонал, тощо);
-
товар чи його пакування приїхали пошкодженими або ж містить несправності. Недолік виник з вини виробника чи служби доставки;
-
повернення чи обмін можливе лише за умов:
-
товар не використовувався та зберіг свій товарний вигляд. Наявна повна комплектація, не порушена цілісність виробу. Присутні всі пломби чи ярлики. В наявності вся документація, отримана разом з товаром.
Як обміняти чи повернути товар?
-
зв'яжіться з менеджером Гарячої лінії (0 800 210 500), узгодьте всі деталі та надішліть товар назад через відділення «Нової Пошти»;
-
ми повернемо кошти (обміняємо товар) зручним для вас способом;
Додаткові правила обміну/повернення товару
-
у випадку, коли товар не підійшов за кольором, габаритами чи іншим візуальним показником, доставка сплачується покупцем;
-
кошти повертаються протягом 7 робочих днів з моменту звернення: поштовим переказом чи переказом на банківську карту покупця;
-
товар можна обміняти на аналогічний чи на інший з перерахуванням його вартості;
-
згідно з частиною 3 статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: кошти за товар повертаються покупцю за вартістю товару в момент його придбання;
-
згідно з доповненням №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 г. № 172: деякі групи товарів належної якості не підлягають поверненню або обміну;