Умови повернення товару

Обов’язково перевіряйте стан товару у відділенні служби доставки: цілісність пакування, його вміст, відсутність дефектів. Ви маєте право відмовитися від отримання замовлення, якщо воно буде пошкоджене.

 

Правила повернення/обміну

Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту його покупки на сайті чи в магазині. Повернення чи обмін можна здійснити з таких причин:

  • не підійшов за характеристиками (колір, габарити, функціонал, тощо);

  • товар чи його пакування приїхали пошкодженими або ж містить несправності. Недолік виник з вини виробника чи служби доставки;

  • повернення чи обмін можливе лише за умов: 

  • товар не використовувався та зберіг свій товарний вигляд. Наявна повна комплектація, не порушена цілісність виробу. Присутні всі пломби чи  ярлики. В наявності вся документація, отримана разом з товаром.  

 

Як обміняти чи повернути товар?

  • зв'яжіться з менеджером Гарячої лінії (0 800 210 500), узгодьте всі деталі та надішліть товар назад через відділення «Нової Пошти»;

  • ми повернемо кошти (обміняємо товар) зручним для вас способом;

 

Додаткові правила обміну/повернення товару