ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Інтернет-магазин Офіс Центр значну увагу приділяє захисту персональних даних своїх замовників. Користувачі можуть гортати сторінки сайту з товаром, не зазначаючи своїх даних. Однак для того, щоб обробити замовлення і доставити необхідний товар, нам потрібні ваші персональні дані. Якщо ми отримуємо особисті дані при наданні послуг, ми вживаємо всіх необхідних заходів для гарантування їх безпеки.

1. Інтернет-магазин Офіс Центр отримує ваші персональні данні під час оформлення замовлення через Кошик чи по телефону, зазначеному на сайті, а також при реєстрації клієнта. Інформація надається клієнтом на власний розсуд.

2. Для оформлення замовлення через Кошик користувачу потрібно:

–  ознайомитися політикою конфіденційності сайту інтернет-магазину Офіс Центр;

–  заповнити персональні дані (ім’я, електронна адреса, номер телефону, адреса);

–  зазначити свою згоду, шляхом натискання кнопки Оформлення замовлення.

3. При оформленні замовлення, ми зареєструємо вас і на вказану електронну адресу прийде повідомлення з логіном для входу в Особистий кабінет. Тоді ви зможете змінити (або видалити) ваші персональні дані, відстежувати статус замовлення за допомогою Особистого кабінету у вкладці Особисті дані.

4. У разі недбалого відношення самим користувачем щодо безпеки зберігання свого пароля і логіна, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до вашого облікового запису. Інтернет-магазин не несе відповідальність за збитки заподіяні таким доступом.

5. Ми не передаємо персональні дані користувача третім особам, крім випадків визначених законодавством України. Розкриття персональних даних відбувається тільки в тому обсязі, який необхідний для вашої ідентифікації, обробки замовлення, а також тими співробітниками інтернет-магазину, що мають право обробляти ваші персональні дані.